Az idén bevezetésre kerülő svájci modell a Cube Epohoz hasonlóan rejti el az akkumulátort.

A Stöckli tavaly jelentette be, hogy megjelenik az elektromos kerékpárok piacán.

Svájci mérnökök európai alkatrészekből tervezték

Három különböző felszereltségű bringát hoztak ki, melyeket a Go Swissdrive 250W-os hátsó kerék hajtása mozgat. Az akkumulátorokról a Varta gondoskodik. Az alap méret 36V 11 Ah, de opcióként akár 17,6 Ah-ás akksit is rendelhetünk, melynek 633Wh-ja szerintünk bőven elég, hogy kimenjük a világból. 🙂

A rendszer 5 rásegítési és 3 visszatáplálási fokozattal rendelkezik. A szenzorok egyedi fejlesztésűek; a hajtókarhoz építették be a nyomatékszenzort. A rásegítés karakterisztikája, a végsebesség (25 vagy 40 km/h) illetve a maximális teljesítmény (250W vagy 500W) szoftveresen változtatható. A rendszert alkotó elemek az autóiparból ismert, modern Canbus technológiával kommunikálnak egymással.

Az e.t. nem a földönkívül látogatókra utal, hanem az “electronic technology” rövidítése. 😉 Lapozd át a katalógust!
[issuu autoFlip=true width=600 height=300 shareMenuEnabled=false printButtonEnabled=false backgroundColor=%23222222 documentId=120224050316-ec1e7e484fe94e80888227af54c03bb0 name=stoeckl username=velosat tag=ebike unit=px id=2a5348d2-129e-656c-62d2-56509c2e2e46 v=2]
A bringák 3200 eurótól kaphatóak. Aki siet, február végéig még 10% bevezetési kedvezményt kaphat! 😉

 
Felkerült egy új videó a bringáról:
 

Szólj hozzá!