Feritől kaptuk kaptuk az alábbi levelet:

“Sziasztok!

Luzernban jártunk egy kisebb elektromos járműveket felsorakoztató kiállításon. Sajnos csak három stand volt, köztük az egyiket mi képviseltük, a Vespa Verde-t, mely – neve szerint már gondolom kitaláltátok – retró és új Vespákat alakít át elektromos meghajtásúvá.
Sajnos nagyon gyenge érdeklődés volt – részben a szervezők szervezetlensége miatt – így volt időnk a párommal kipróbálni a Stöckli két elektromos bringáját. 
A gép átvétele nem tartott sokáig, fejünkbe nyomtak egy-egy sisakot és mosolyogva elköszöntek – ezt Magyarországon nem biztos, hogy megmerném tenni két kb. 4000 frank/darabos bringa esetén. A kiállítási térről három irányba lehetett indulni. Az első a zsibongó, járókelőktől hemzsegő belváros felé vitt volna, a középső egy kb 15%-os emelkedő a helyi villákhoz, a harmadik pedig a Reuss folyó partját követő vízszintes “rakpart”. Mivel még nem próbáltunk e-bringát, azonnal egy 12 éves lelkesedésével +5ös fokozatban nekiszaladtunk a meredek útnak, esélyt sem hagyva a lassú hozzászokásnak. 
Az eredmény: fülig érő szájjal 20-25km/h-s sebességgel, erőlködés nélkül suhantunk felfelé. Visszafele a Magura MT4-es fékek tették a dolgukat a -3-as állásban visszafékező (töltő) motorral egyetemben.
Ezután következett a “rakpartrájd”: ami a csövön kifért, elkezdtem nyomni neki… feleslegesen. Hip-hop 50 km/h-ra lehetett pörgetni és meg sem izzadtam. Visszaérve csak vigyorogtunk cég képviselőire és annyi jött ki a szánkon, hogy COOOL. 


Eddig nem láttam értelmét az e-bikeoknak, maximum az öregek alá toltam volna őket, de a dimbes-dombos új otthonunkban, Zürichben lehet, hogy szert kell tennem egyre. Sajnos a vételárat most még nem tudnám kipengetni érte, de lehet nem is akarom. Inkább összedobok egy “sufnituningot” magamnak és a menedzseremnek is, mivel kipróbálta Ő is és neki is sanda vigyort csalt az arcára. 
Amint e sorokat írtam és a főszerkesztőm (párom) olvasta, Ő is megrendelt egyet  nehogy kimaradjon a száguldozásból.”

Köszönjük a beszámolót! 🙂 Kissé irigykedünk a liberálisabb svájci szabályozásra, de jó nekünk a 25 km/h-ás EU korlát is… 😉

További élménybeszámolókat szívesen várunk ám! 🙂

A Stöckli korábbi cikkét pedig itt olvashatod el!

Szólj hozzá!