Olvasási idő: < 1 perc

Az autók tesztelésével is foglalkozó DEKRA a KTM eRace P-t vette górcső alá…

ktm erace P

Itt a 7 perces videó a tesztelésről:

Ha nem beszélnél németül, akkor itt elolvashatod a megállapításokat:

Hátrányok:

  • a kijelző más gyártóknál szebb kivitelű
  • a kerékpár súlya 21.8 kg, a megadott 20.4 kg helyett
  • az első teleszkópot nem lehet a terepezésnek megfelelően finomhangolni
  • a hátsó kerék kiszedése defekt esetén szerszámot igényel
  • a terepen mért hatótávolság 40 km.

Előnyök:

  • nagyon erős motor (akár 400%-os rásegítés)
  • a teleszkópot a kormányról is rögzíthetjük (remote lockout)
  • sík úton 80 km feletti hatótávolság
  • visszatáplálás, mellyel 10%-ot nő a hatótávolság
  • nagyon jó az „auto” funkció, amikor a gép maga választ a visszatáplálási és a rásegítési fokozatok közül
  • menet közben jól irányítható, stabil a kerékpár

Eredmény: jól néz ki, erős, és kiválóan irányítható.

A 2014-es modellek már most elérhetők, sőt, karácsonyra meg is érkeznek, ha szeretnéd meglepni magad. Ne feledd, hogy most kedvezményt is kapsz rájuk! 😉

További részletekért nézd meg a webshopunkban szereplő Panasonic meghajtásos elektromos kerékpárokat!