Olvasási idő: 3 perc

Sorozatunk utolsó részében az új REVO családot mutatjuk be.

revo-1024

A BH 2016-os modelljeit bemutató korábbi cikkeinket itt találod: EVO és Nitro család, Easy Go és Xenion.

A következő évben egy teljesen új modellcsaláddal találkozhatunk, melyet a német Brose középmotorjával szerelnek.

A Brose motorról

Ez a rendszer már két éve bemutatkozott, de a gyártók csak a 2016-os modellévtől kezdik el nagy volumenben használni.

Brose motor

A mostani középmotorokkal szemben jó pár előnye van:

  • A motorban szíj viszi át az erőt, ezért teljesen zajtalan és vibrációmentes a járása
  • A Yamahához hasonlatosan előre két lánctányért is fel lehet tenni, így nagy áttételű váltót kapunk
  • Kikapcsolt állapotban nem növeli a tekeréshez szükséges erőt
  • Magas, 90 Nm-es csúcsnyomaték
  • A Bosch-nál keskenyebb, csupán 160 mm szélesség
  • Alacsony súly (3,4 kg)
  • Integrálhatóság más gyártó akkujával és kijelzőjével

Ez utóbbit használja ki a BH, hiszen a meglévő EVO plattfromjába építi be a motort. Az EVO sorozatnál bejelentett 48V-os, 500Wh-ás, vázba integrált akkukat kapja. A kijelző szintén az EVO sorozatból származik. Ez azt jelenti, hogy a korábban bemutatott Bluetooth-os mobilos app és a GPS követő is kompatibilis vele.

A REVO család

A kerékpárok között lesz teherszállító, 8-as agyváltós és fokozatmentes váltós városi pedelec.

revo_nuvi-1

A jól bevált Cross és Jet modelleket is szerelik majd ezzel a motorral. Érdekesség, hogy itt 2×10-es váltót találunk, így nagy emelkedőket is leküzdhetünk majd motor nélkül:

revo_jet-1 revo_cross-1

De természetesen montikat is találunk majd a kínálatban. 27,5″-ös, 29″-es merev vázú és 27,5″-ös össztelós kivitelben.

revo_mtb-1

Érdemes megnézni oldalról is, hogy milyen szépen simul a motor a vázba:

ER606-Revo27,5_1024

A csúcsmodell egy 160 mm-es rugóutakkal rendelkező romboló, a REVO Scape lesz. Ezt még sajnos nem tudjuk megmutatni, mert a nagyközönség számára csak az Eurobike kiállításon mutatják majd be.

Az árakat sajnos megint nem a magyar pénztárcához szabták: a Cross modellek indítják majd a sort 850.000 Ft-tól, de a legdrágább össztelós modellért már 1,2 millió Ft-ot kell majd kifizetni.

A következő modellév nagyon izgalmas lesz tehát, mert mindenki megtalálja magának az ideális elektromos kerékpárt – mindössze egy gyártó kínálatából. Ha csak egy kicsi hiányzik, rövidebb távokra indulunk, akkor a beszálló Easy Go sorozattal kezdünk 400.000 Ft alatt. Ha nagy erő kell, akkor az EVO a jó választás 550.000 Ft-tól 920.000 Ft-ig. Ha a 45 km/h-ás végsebességű bringák kellenének, akkor a Nitro családban kell szétnéznünk. Ha nincs szükségünk az agymotorok zabolátlan erejére és hosszú hatótávot, kifinomult működést szeretnénk, akkor a Bosch vagy a Brose motoros Xenion, illetve Revo sorozat a nyerő, igaz ezek ára 850.000 Ft-tól, 1.2 millióig tart majd.

Ha tetszettek a bringák, kérlek oszd meg a bejegyzésünket! Ezt előre is köszönjük!