Olvasási idő: < 1 perc

Második napja vagyunk a kiállításon. Hogy merre megy az ebike ipar? Az első benyomásaink alapján:

– az agymotor ósdi, helyette jönnek a középmotorok, ezen belül a Bosch dominál. Szinte mindenkit kiszorítottak a piacról. Mellettük pedig itt vannak az innovatív új hajtások; a tárcsamotor vagy a kardános motor. Az egyik legkellemesebb meglepetést mégis egy agymotor; a KTM-Panasonic motorja okozta. Automata módban kellően gyors és a lejtőn lefelé magától kapcsolt regeneratív fékezési módba, így nem engedte felgyorsulni a bringát. 🙂

45 km/h-ás végsebesség: szinte minden gyártó kihozta már a saját verzióját. A kollégákkal beszélgetve kiderült, hogy az emberek egyre inkább látják ebben az autó valódi konkurenciáját – városban nincs más motorizált jármű, ami ezt az ár-értékarány viszonyt adná.

– a design mindenek felett. A motorokat a gyártók integrálják a vázba, az akkumulátorok lassan eltűnnek a szem elől. Nagyon sok csajos bringát láttunk, színekben és formákban gazdag festésekkel.

mobiltelefonos integráció. Sok gyártónál láttunk ilyet, a BH új modelljeinél lehet majd Android interfészt választani, így a mobilunkról is vezérelhetjük. De ilyen a Falco kitje és láttunk erre példát a GoCycle és a Gepida standján is.

GPS nyomkövetés: ez a BH-nál és az AGOGS-nál is elérhető lesz, így a tolvajok esélye csökken majd.

Csináltunk pár fényképet – persze a teljesség igénye nélkül, úgyhogy most beszéljenek a képek! 🙂 Kattintásra galéria nyílik!