Zoltán cikkünk olvasása után kapott kedvet egy ebike készlet beszerzéséhez. Itt vannak a tapasztalatai!

Add-e ebike készlet

“2015 áprilisában olvastam egy cikket a hatszel.hu-n az add-e ebike kit-ről. Már előtte is gondolkodtam elektromos rásegítésen, de sajnáltam 800-900 ezer Ft-ot kiadni egy erre a célra készült kerékpárért, az első- és hátsókerekes átalakító készletek pedig nem fogtak meg annyira.

Rákeresem a cégre, akik májustól indították az indiegogo-n a kampányukat. 100.000 EUR bevételtől garantálták a gyártást és forgalmazást. A dörzshajtást két verzióban lehet megvásárolni: 250 W és 600 W-os teljesítménnyel. Az erősebb változat mellett döntöttem. Az early bird akció keretén belül az első 20 db-ot 1100 EUR helyett 800 EUR-ért lehetett megvásárolni. Negyedikként utaltam át az árát május elején. Júniusban már 250%-kal teljesítették túl az elvárásokat. Jelenleg 392.595 EUR bevételnél tartanak. Szeptemberben váltottam velük pár emailt és átutaltam 20 EUR-t a csomagszállításra. Rákérdeztem, hogy van-e arra lehetőség, hogy kiválasszam a kulacs színét, mert az első körben csak ezüstöt küldtek, és én feketét szerettem volna. Kértek még 2 hetet, hogy be tudják szerezni.

Október 12-én, a megrendeléstől számított 5 hónappal később érkezett meg a csomag. A felszereléséhez egy 10 perces videót tettek közzé a honlapjukon, ezért nem volt annyira bonyolult a felrakása.

Tapasztalatok:

Kezdjük rögtön a negatív tulajdonságával, mert abból csak egyet tudok felsorolni. A hangja. Először kicsit furcsa volt és sokan megfordultak utána, de igazából hamar meg lehet szokni. Nagyon ötletes és igényesen kivitelezett minden alkatrésze. Tetszik, hogy szinte észrevehetetlen. A kulacsot hamar fel lehet tölteni. A maximális hatótávolságát nem tudom megmondani, de a gyártó szerint 50 km lehet. A kulacs tetejét elforgatva lehet növelni a teljesítményét. Ha teljesen el van zárva, akkor nem kapcsol be. Az egész kit súlya kb. 2 kg. Szinte nem is lehet érezni, hogy rajta van. Hosszabb túrákra tudnám elképzelni, mint “vésztartalék”. Bármikor bekapcsolható, ha nehezebben megmászható emelkedőkhöz érkezünk. A töltője kis helyen elfér. Mentem vele egy 15 km-es próbakört a Deseda körül, ahol földes út és kerékpárút is van vegyesen. 30 km/h-s átlagsebességet tudtam vele elérni. A hitelesség kedvéért rögtön utána megtettem ugyanezt a távot rásegítés nélkül. 22 km/h lett az átlag.”

Köszönjük szépen a tapasztalatokat! Ha tetszett, kérlek egy megosztással díjazd Zoltán munkáját! 🙂

Szólj hozzá!