Olvasási idő: < 1 perc

A Bosch 2026-os modellévére bejelentett fejlesztései új szintre emelik az elektromos kerékpárok teljesítményét és irányíthatóságát. A legfontosabb újítások között szerepel a jól ismert CX motor rendszerének jelentős szoftverfrissítése, az új CX-R motor bemutatása, a régóta várt Kiox 400C kijelző megjelenése, valamint a Bosch ABS Pro rendszer fejlesztései.

Új motorfunkciók és eMTB+ üzemmód

A Bosch új szoftverfrissítése nem csupán finomhangolás: akár 100 Nm nyomatékot és 750 wattos csúcsteljesítményt kínál, miközben a támogatási arány 400%-ra nő. A fejlesztés részeként bevezetésre került az eMTB+ üzemmód, amely dinamikus vezérlést biztosít, hogy megakadályozza a hátsó kerék kipörgését – ez különösen technikás terepen jelent komoly előnyt.

A frissítés 2025 júliusától lesz elérhető, ingyenesen letölthető formában a Bosch eBike Flow alkalmazáson keresztül.

CX-R motor – új szint a teljesítményben

A Bosch CX-R motor kifejezetten ambiciózus trail bringásoknak és versenyzőknek készült. Az új rendszer a korábbi modelleknél még magasabb teljesítményt biztosít, miközben a motor tömege és mérete nem változik érdemben – így az új modell ideális választás lehet az extrém kihívásokat kereső eMTB-felhasználók számára.

Kiox 400C kijelző – elegancia és funkcionalitás

A Kiox 400C kijelző a letisztult dizájn és a fejlett funkcionalitás tökéletes kombinációja. Teljesen integrált megoldást kínál, amely harmonikusan illeszkedik a kerékpár vázába, miközben minden fontos információt nagy felbontásban jelenít meg.

Bosch ABS Pro – nagyobb biztonság terepen és városban

A Bosch ABS Pro rendszer fejlesztései tovább javítják a fékezési stabilitást és biztonságot, különösen vegyes terepen vagy nagy sebességnél. Az új algoritmusok révén az ABS még pontosabban reagál a különböző útviszonyokra, így nyugodtabb és kiszámíthatóbb fékezési élményt kínál.


Összegzés

A Bosch 2026-os modellévének fejlesztései egyértelműen a teljesítmény, irányíthatóság és biztonság hármasára épülnek. Az újítások nem a puszta számháborúról szólnak, hanem arról, hogyan lehet az ebike-élményt még természetesebbé és élvezetesebbé tenni – legyen szó hobbikerékpárosokról vagy profi versenyzőkről.