A Bosch leleplezte a 2021-es újdonságait!
Nagyobb nyomaték
A 4. generációs motorok nyomatékát szoftverfrissítéssel növelik; a Performance Line CX, Performance Line Speed, Cargo Line és a Cargo Line Speed 85 Nm-es lesz.
Az átlag felhasználó ebből annyit érez, hogy a bicaj jobban gyorsul – különösen alacsony pedál-fordulatszámon. Az eMTB-osok pedig különösen örülnek majd, mert érezhetően erősebb lesz majd a bicajuk.
eMTB mód: Extended Boost, Perfect Control
Átprogramozzák az eMTB módot is. Az Extended Boost segítségével könnyebb lesz gyökereken, lépcsős terepen, laza talajon haladni. A Perfect Control pedig a gép és az ember kapcsolatán segít majd, nehéz terepen a kerékpár sokkal jobban együttműködik az emberi izomerővel, különösen alacsonyabb fokozaton, így az elindulás is sokkal nagyobb élmény lesz.
A módosításokat a 2020-as GEN4-es gépekre lehet feltölteni, mely már elérhető üzleteinkben! A frissítést 4500 forintért telepítjük, minden Performance Line CX motorhoz.
Itt az új Nyon!
Télen már láthattunk előzetest az új Nyon kijelzőről. A korábbival ellentétben ez érintőképernyős lesz és a funkciólistát átböngészve a tudása megegyezik majd a mostani rendszerrel. Megkapja a Kiox Lock funkcióját, azaz ha levesszük a kerékpárról, semmilyen más kijelzővel nem lehet használni a járgányt.
KIOX és a navigáció
Már a KIOX megjelenésénél rebesgették, hogy a mobillal összekötve képes lesz a navigációra. Eddig kellett várnunk. Az ebike connect appon kiválaszthatjuk az útirányt és a kijelzőn megjeleníthetjük a térkép leegyszerűsített verzióját. A navigáció a mobilunkon marad, a kijelzés viszont átköltözik a Bosch megjelenítőjére. A kijelző képernyőit (ugye itt 8 közül választhatunk) mostantól tetszés szerint testreszabhatjuk.
Utólag, szoftvertelepítéssel lehet majd felrakni valamennyi KIOX kijelzőre az új funkciót.
eShift változatok
A gyár ködösen fogalmaz; valószínűleg olyan automata váltó megoldásokat fognak támogatni, amit a váltógyártók még be sem jelentettek… 🙂 Kíváncsian várjuk a részleteket!