A Totalcar.hu és az ebikeshop.hu videósorozatának utolsó, ötödik epizódjában Sturcz Anti eloszlatja a félreértéseket a sportbringások és a főleg közlekedési, szabadidős céllal kerékpározók, munkájukat biciklivel végző futárok között. Míg sporteszközként továbbra is elsősorban az analóg bringák mellett teszi le voksát, addig a többi célra, illetve bizonyos körülmények között akár sportrehabilitációs célokra is elismeri az elektromos kerékpárok létjogosultságát.

“A biciklik guminője… Rosszabb, mint az alkoholmentes sör!”

Az ún. ortodox bringások szemében az elektromos kerékpár ördögtől való dolog, pedig ha kellő nyitottsággal és kíváncsisággal fordulnak a téma irányába, illetve miután kipróbálják, őket, majd átgondolják, hogy nem mindenki vágyik olyan brutális sportteljesítményre, mint amit ők naponta letesznek az asztalra, természetesen az ő szívük is meglágyul.

Ingázás, túrázás vagy futárkodás?

Ezt a három esetet vizsgálta meg Sturcz Anti a Totalcar és az ebikeshop.hu közös sorozatának ötödik, záró epizódjában. Praktikusan három olyan bringát próbált ki, melyek a fenti célokhoz megfelelőek, mi több: a három célhoz passzoló, felső kategóriás darabok.

Ha ingázás, akkor Riese & Müller S-pedeleceket , például a SuperDelite-ot ajánlunk (figyelem, jogosítvány, megfelelő bukósisak és kötelező felelősségbiztosítás szükségesek hozzá).

Ha kényelmes, hosszabb túrákhoz keresünk kétkerekűt, jó szívvel ajánljuk a KTM trekking bringáit, Anti a videóban a Macina Sport modelljét tesztelte (mely számos felszereltséggel és méretben elérhető).

Ha pedig gyakran merül fel a szállítás mint bringás feladat — legyen szó akár futármunkáról, akár gyermekekről vagy kutyusodról —, a Riese & Müller elektromos cargo kerékpárjaiban nem fogsz csalódni. Cégként érdemes átgondolnod egy ilyen bringa beszerzését, hiszen akár 450.000 forint támogatással juthatsz hozzá.

Ha kíváncsi vagy a három bringára, Anti szubjektív tapasztalataira és véleményre, akkor kattints és nézd végig a videót, korábbi epizódjainkért pedig irány a lejátszási lista!