A Taipei Cycle Show kiállításon mutatták be ezt az újdonságot.

TranzX_M25_Motor_01

Az M25 nevű középmotor az autóiparból jól ismert Can-Bus technológiával kommunikál, tehát az összes részegység egy hálózathoz csatlakozik, így kommunikálva egymással. A rendszer előnye, hogy nagyon könnyen testre szabható (lásd a Bosch rendszert, amiben ugyanez működik).

A motor súlya 3,5 kg, a legnagyobb nyomatéka 50 Nm. A rendszer kiválóan tud együtt dolgozni a legkülönfélébb váltókkal, és ebbe a TranzX automatikus váltója, az AGT is beleértendő. Az újdonság a 2014-es szezonban jelenik majd meg.

TranzX_M25_Motor_02

Csak hogy összehasonlítsuk az általunk kedvelt Bosch motorral: az adatátviteli technika hasonló, a maximális nyomaték is. A motor súlya azonban 10%-kal kevesebb, és a mérete is kisebbnek tűnik. Kíváncsiak vagyunk, milyen lesz vele az első próbautunk! 🙂

Szólj hozzá!