A JD német céget a TranzX motorjairól ismerjük. De milyen az új középmotoros hajtásuk?

Gryphon

Miben hoz újdonságot ez a gép? Ez a JD első középmotoros hajtása (igen, mindenki a Bosch után megy :p ), és ezért sokkal jobb a súlyelosztása. A váz kialakításával az akkumulátor a motor fölé került, így egy teljesen kompakt felépítést nyert az egység. Az akksi oldalról vehető ki.

A motor nyomatéka csúcsteljesítménynél akár 70Nm is lehet. Hogy ez ne szaggassa darabokra a láncot, beépítettek még egy szenzort, ami váltásnál elveszi a nyomatékot. Az újdonságok közé tartozik, hogy a motorra 3 fogaskerekes első váltó szerelhető, így 30 sebességes MTB is építhető vele. Ez egyedi a középmotoros meghajtások között.

A rendszert 2012-től dobják a piacra, és már most díjat kapott az innovatív megoldások alkalmazásáért!

Egy rövid  német nyelvű videó az Eurobike kiállításról, ahol a Tranx szakértője a rendszer előnyeiről beszél.

Forrás: ebikenews.de

Szólj hozzá!