Hirdetés
Kezdőlap Blog Oldal 18

Pedelec: az elektromos bicaj, amit igenis tekerni kell!

Pedelec kerékpár
Olvasási idő: 2 perc

Nyugat-európai kerékpárutakon gyakran találkozhatsz olyan bringásokkal, akik szinte “emberfeletti” erővel rendelkeznek; az alpokban is mosolyogva kerekeznek fel a hegyek tetejére. Biciklijüket megvizsgálva aztán kiderül a titok: észreveheted, hogy a kerékpárokba kicsi elektromotorokat építenek, melyek segítenek a távolságok és a magasságok leküzdésében, hiszen együtt hajtják a kerékpárt az emberi izomerővel. 

Innováció Japánból

Mint annyi más műszaki innováció, az elektromos kerékpár is Japánból érkezett hozzánk. A Yamaha 1998-ban mutatta be az első ilyen bringáját, melynek nyomán ma már számtalan gyártó több ezer termékéből válogathatsz. A műszaki fejlődés megállíthatatlan: a pedelecek (Pedal Electric Cycle kifejezésből) szinte évente megújulnak, a hajtómű egyre könnyebb és kisebb lesz, így ma már nagyon tüzetesen kell megnézni egy korszerű elektromos kerékpárt, ha fel akarod fedezni, hogy nem hagyományos bringával van dolgod.

Ezt is tekerni kell?

A pedelec kerékpárok kezelése semmiben nem tér el a hagyományos biciklitől. A rendszer teljesen automatikus, ugyanúgy kell tekerni, mint a hagyományos kerékpárokat, menet közben nem kell se gázkart húzni, se gombokat nyomkodni. A kerékpárt kifinomult algoritmus vezérli, méri a kerék fordulatszámát, a pedálozás erejét, és egy bonyolult számítógépes program vezérli, hogy az elektromos motor hogyan könnyítse a pedálozási erő szükségletét. A kormányon elhelyezett kijelzőn pedig le lehet olvasni az elektromos hajtással összefüggő adatokat, például azt is, hogy még mekkora távolságot tehetünk meg az akkumulátorban tárolt energiával.

Észrevehető a különbség?

A felhasználó persze menet közben semmit nem vesz észre a mérnöki arzenálból. A nyeregbe ülve általában széles mosollyal tapasztalja, hogy ez a bringa aztán fantasztikusan megy! És teljesen zajtalanul! 

Mit mond a pedelecről, aki már használja?

Számos pozitív visszajelzést kapunk a pedelec bicajokról és magáról az ebike-ozásról: szeretnénk megosztani néhányat megosztani Veled, hogy ha eddig ódzkodtál az elektromos biciklizéstől, egy kicsit közelebb kerülhess gondolatban hozzá.

“Én csak azt tudom, hogy ma letekertem a postára meg vissza a fiam bringájával és a tüdőmet is kiköptem. Visszagondoltam arra, hogy néhány hete egy pillanatra láttam egy KTM bringást, aki úgy suhant el, mint egy szellem, én meg döbbenten filóztam, mi volt ez? Szóval így jutottam oda, hogy most ezeket az oldalakat nézegetem…. :)”

“Nekem Hercules kerékpárom van, amit Ákoséknál vettünk. A városból fel tudok vele menni az Öreghegyre,úgy hogy nem leszek rosszul,mint a hagyományossal. És ezt is tekerni kell, de a szívem sokkal jobban bírja. Enélkül a bringa nélkül le kellett volna mondanom a kerékpározásról. Minden alkalommal hálás vagyok érte!”

“Az elektromos kerékpárt csak ajánlani tudom, még azoknak is, akik oxigén hiánnyal küzdenek. Az egészséges életmódhoz hozzátartozik a mozgás, de ha beteg vagy, szükséged lehet a rásegítésre és máris olyan élményben lesz részed, ami javítja az életminőségedet. Kezdetben lehet bérelni és meglátod hogy megéri rá áldozni az egészséged érdekében is.”

“Az elmúlt években a bemutatótermünkben és a próbautak során is rengeteg kérdést kaptunk a látogatóinktól. Az elektromoskerékpár-vásárlás felelős döntés, hiszen a kerékpárok közötti műszaki különbségek sokszor az árukban is megmutatkoznak, ráadásul egy ilyen beruházás hosszú évekre szól.”

(A vélemények forrása: https://bsocl.com/Eleketromos_kerekpar_konyv

Segítünk a választásban!

Annak érdekében, hogy segítsünk (leendő) vásárlóinknak, eláruljuk azokat a szakmai titkokat, amelyek ismeretével könnyedén dönthetsz az eltérő modellek között. Ingyenes ebike kézikönyvünk segítségével ügyfeleink több százezer forintot is spórolhatnak pusztán azzal, hogy pontosabban tudják az igényeiket meghatározni. Lerántjuk a leplet a gyártók trükkjeiről, elmagyarázzuk a műszaki alapokat – mindezt olyan formában, hogy a laikusok is megértsék!

Forrás:

https://ebikeshop.hu/elektromos_kerekpar_konyv

Breaking news: itt az új 2021-es Bosch ebike csomag!

Bosch 2021
Olvasási idő: 2 perc

A Bosch leleplezte a 2021-es újdonságait!

Ez most a legjobb fejvédő ebike-hoz!

MTBE 2 fejvédő
Olvasási idő: 3 perc

A Casco kerékpáros fejvédők híresek a kiemelkedő biztonságukról, ami többek között a márkavédjegyként is funkciónáló, megnövelt tarkóvédelmi zónának és a sisakot a szokásosnál jóval nagyobb felületen fedő in-mold szerkezetnek köszönhető.

Miben újult meg a bevált modell?

Az elektromos kerékpárosok számára tervezett robusztusabb, még jobban megerősített modell második szériája új színekkel és az egyik legtöbbet dicsért hálós belső kialakítással rendelkezik, aminek köszönhetően (szinte) bármilyen fejformára úgy illeszkedik, mintha ráöntötték volna.

A négy ponton rögzülő puha hálót a hátsó két rögzítőpontnál tudjuk függőlegesen állítani. A pontos illeszkedést ezen kívül a Disc-Fit-Vario rendszerrel tudjuk tovább csiszolni, ami egy horizontálisan és vertikálisan is állítható tárcsás rögzítőrendszer, de a teljes precizitás érdekében eleve három különböző méretben érhető el az MTBE 2 fejvédő.

Egy hagyományos fejvédőhöz képest megnövelt strapabíróssággal bír, megerősített héjszerkezetet kapott és az in-mold szerkezet nem csupán a külső rész bizonyos felületén, de egészen a belső peremig kiemelkedő biztonságot nyújt. Ez azt jelenti, hogy a sérülékenyebb, viszont az energiaelnyelésben főszerepet játszó belső habot a szellőzőnyílások belső oldala és a sisak belsején kívül mindenhol védi a külső héj.

További jellemzők

Ahogy a Casco fejvédőktől megszokhattuk, az MTBE is a Casco-loc+ csatolórendszert kapta, amivel nagyon gyorsan lehet felcsatolni és még gyorsabban kioldani a pántokat. Integrált alu rovarhálóval és sok fokozatban állítható silddel is felszerelték, ezért változatos terepkörülmények között használható és természetesen ezt a modellt is színesíthetjük a MyStyle zsinórokkal. A dizájnhoz hozzá tartozik a fejvédő oldalsó felületének textúrája, aminek köszönhetően nem csak belső tulajdonságaiban, de külső megjelenésében is prémium-kategóriába sorolható.

Plusz egy infó az extrém durvuláshoz szokott rájdereknek, hogy a sisak hátsó részén szemüvegpánt-fixáló „hátsó-szárnyat” is kapott, ami megakadályozza a pánt felcsúszását. A hűvösebb időjárásra felkészülve a sisakon fülrésznél apró lyukakat, avagy csatlakozási pontokat helyeztek el, amivel a Casco fejvédőkhöz tervezett fülvédőjét rögzíthetjük.

Mitől lesz egy fejvédő ebike kompatibilis?

Sebesség

Igen, általában ez az első, amit mondanak egy ebike esetében, ám ez önmagában eléggé ingatag érv. A manapság legnépszerűbb ebike típusok a pedelec kategóriába tartoznak, ami azt jelenti, hogy az elektromos rásegítés 25 km/h sebességig könnyíti meg a kerékpáros dolgát, ami sebesség önmagában nem kéne, hogy problémát okozzon, hiszen ezt bármilyen hagyományos kerékpárral könnyedén el lehet érni. Más azonban a helyzet egy s-pedelec esetében, amivel már 45 km/h sebességet is könnyedén elérhetjük és ezt már valóban nevezhetjük kiemelkedőnek, különösen, ha sík terepen, pláne, ha emelkedőn hasítunk ennyivel (sőt, emelkedőn, sziklás terepen valóban lehet akár a 25 km/h is kiemelkedő).

Súly

Az elektromos rásegítéses rendszereknek nyilván van tömegük, amik szépen hozzáadódnak a kerékpár össztömegéhez és bizony egy nehezebb járgányt kezelni, kordában tartani jóval komplikáltabb, mint a pillekönnyű drótszamarakat.

MTBE 2 fejvédő
A kép forrása: Casco

Gyorsulás, motorkarakterisztika

Az elektromos rendszer kifonomultságától, valamint a rásegítés mértékétől függően nagy a szórás egy elektromos kerékpár rásegítésének működésében. A legjobb, legkorszerűbb modellek már-már annyira kifinomultak, hogy szinte természetes érzést nyújt a gyorsulás, mintha csak mi lennénk sokkal erősebbek. Egy erőteljes fokozatban viszont, vagy egy kevésbé kifinomult rendszer esetén a rásegítés váratlanul, túlságosan nagy erővel és sokkal nehezebb kordában tarthatósággal jelentkezik.

E fenti három tényező tehát együttesen felelős azért, hogy az elektromos rásegítéssel bíró kerékpárok a hagyományos kerékpároktól szokatlan szituációkba hozzák a kerékpárosokat. Pláne, ha hozzávesszük, hogy az elektromos kerékpárok olyan terepre is elcsábítják tulajdonosukat, amihez esetleg még nem elég képzettek.

MTBE 2 fejvédő
A kép forrása: Casco

Forrás:

https://www.mozgasvilag.hu/kerekpar/hirek/meg-jobb-lett-a-casco-ebike-fejvedoje

Hírek 2021-re: 1125 Wh-s akksi? Lehetséges!

Hírek 2021-re: 1125 Wh-s akksi? Lehetséges!
Olvasási idő: < 1 perc

A Riese & Müller Superdelite, Delite és a Charger3 extra, 625 Wh-ás akkumulátor opciót kapott az 500 Wh-ás helyett, így a R&M modellek is elérhetőek már 1125 Wh-ás verzióban is. Törökbálinti üzletünkben már van belőle kipróbálható példány.

Új lehetőségek a közlekedésben

Egyre többen váltanak elektromos kerékpárra hazánkban is: a közlekedési forradalom, az elektromos járművek térhódítása felgyorsítja mind a nagyvárosi, mind a vidéki autómentes közlekedését. Bemutatunk ma egy 2021-es újdonságot!

Extra akksikapacitás!

A Riese & Müller 2021-es PreSeason közleményében jelentette be, hogy számos modelljét a jövő évtől az 500 Wh-s akksi mellett egy 625 Wh-s extrával egészíthetjük ki, így összesen akár 1125 Wh-s akkukapacitású gépet nyerhetünk! Minden országba szállított a R&M néhány darabot, így már nálunk is meg lehet nézni és ki lehet próbálni.

Kinek ajánljuk?

Az 1125 Wh-s gépeket elsősorban azoknak ajánljuk, akik szeretik a hosszabb, szintes túrákat, illetve azoknak, akiknek akár munkájukhoz tartozik, hogy megállás nélkül, egész nap (főleg dombosabb terepen) jönnek-mennek, gurulnak és intézkednek.

Mely modellek kapják meg az extrát?

  • Superdelite / Superdelite mountain » Option DualBattery 1125 Wh
  • Delite / Delite mountain » Option Battery 625 Wh
  • Charger3 / Charger3 Mixte » Option Battery 625 Wh ill. Option DualBattery 1125 Wh

Csekkold a Riese & Müller 2021-es modelljeit webáruházunkban!

Mindennapos, természetközeli bringaélmények

Mindennapos, természetközeli bringaélmények
Olvasási idő: < 1 perc

Lars Schneider fotós meséli el nem egészen 3 percben az elmúlt évét — bringás szemmel! Dőlj hátra és élvezd a Hamburgból Romsdalenbe vezető út tapasztalatait, a norvég bringás élet élményeit!

Új otthon, új szokások, új életérzés

Ismerős, amikor idegen országban minden új? Lars számára Norvégia nem egyszerűen új otthont és új élményeket, de egy teljesen új életérzést is hozott magával! A nyugati partvidékre a természet közelsége miatt érkezett a fotóművész családjával. A vidéki nyugalmat kereste a kétgyermekes család.

Közlekedés

Mindennapjai során gyakran rövid utakat tett meg a család autójukkal: iskolába, óvodába, bevásárlásra, ügyintézésre és rövid kirándulásokra használták, mely igen nagy terhet rótt a környezetre, s nem is volt minden esetben praktikus. Meglévő kerékpárját inkább csak sportoláshoz használta Lars — nem is gondolt arra, hogy közlekedési célra bevethető lenne. A teherbringa azonban új távlatokat nyitott meg, ráadásul sokkal természetbarátabb és gazdaságilag is remek megoldás!

Riese & Müller fotóprojekt

Lars fotósként találkozott a R&M gépekkel és a cargobike-ba teljesen szerelmes lett a munka során. Gyors tempójú, élménydús közlekedés, mely mellett egyszerre megvalósul a testmozgás is, illetve kiválóan passzol új életükhöz. A gyerekek és a bevásárlás mellett kiváló társ akár a kempingezéshez, akár a természetfotós munkájához. Igazi társra talált a család a teherbringa személyében!

Nem is szaporítjuk tovább a szót, dőlj hátra és élvezd:

 

Csekkold a Riese & Müller elektromos cargobike-jait és teszteld, kölcsönözd ki vagy vásárold meg a kedvenced!

Két keréken Alsó-Ausztriában

Ebike túra Ausztria
Olvasási idő: 3 perc

Bármilyen kerékpárral, bármilyen sebességgel tekersz is szívesen, egy biztos: a kerekezés jót tesz a testnek és a léleknek egyaránt. Ausztria-szerte jellemző a gyönyörű kulturális örökség, valamint a Közép-Európában egyedülálló táji sokféleség, melyet ráadásul sűrű kerékpárút-hálózat fon körbe. Íme, 9 szuper kerékpártúra, melyek garantáltan felejthetetlen élményt nyújtanak!

Szempontok a tervezéskor…

Akár normál bringával, akár ebike-kal indulsz útnak, a lokáció és a táv (plusz szintemelkedés) meghatározása után fontos, hogy az útvonal legyen: 

  • jól kitáblázott, 
  • megfelelő parkolóval ellátott (vagy ha nem körtúráról van szó, akkor vasúttal is kényelmesen elérhető), 
  • vendéglők, kávézók, pihenők környezetében, valamint
  • szervizállomásokat is érintsen. 

Bérlés vagy saját kerékpár?

Az osztrák szállodák zöme fel van rá készülve, hogy vendégeik gyakran hozzák magukkal saját elektromos kerékpárjaikat, sok helyen külön tárolót illetve töltőegységet biztosítanak, egyes helyeken akár kisebb szerviz is üzemel. Ha még nincs elektromos kerékpárod, de az alsó-ausztriai vidéket egy klassz pedeleckel hódítanád meg, az ebikeshop.hu üzleteiből országszerte 5 helyen is bérelhetsz a célnak megfelelő kétkerekűt! 

Kivételes, szezonközi akció!

Ha bérlés helyett inkább egy új, saját bicajjal kirándulnál a gyönyörű vidékeken, a Haibike Sduro Trekking 1.0 és 3.0 túrabicajok magas vagy trapéz vázzal (számos vázméretben) azonnal, raktárról, az ország 5 pontján elérhetőek! Jól hangzik? Irány a webshop, csekkold a Haibike Sduro Trekking 1.0 és a 3.0 modelleket is! 

Jöjjön hát a 9 alsó-ausztriai kerékpártúra útvonala!

  • Dunai-kerékpárút (EuroVelo 6)

Tekerj végig az UNESCO világörökség részét képző Wachau térségén, látogass el a történelmi Aggstein, Melk és Dürnstein városaiba, tájékozódj a helyi kulturális látványosságok felől és kóstold meg a helyi finomságokat!

Táv: 272 km, szintemelkedés: 735 m. Kiindulópont: Enns – Érkezés: Hainburg.

Tudj meg többet a Dunai-kerékpárútról >> IDE << kattintva! 

  • Ybbstal-kerékpárút

Kövessük az Ybbs folyót a Dunától egészen az alpesi tóig. Az összesen 107 km hosszú útvonal 55 km-es központi szakasza Waidhofen an der Ybbs és Lunz am See között az egykori Ybbstal-vasút vonalát követi. Igazi felfrissülés ígérkezik itt az Ybbs mentén, ahol több helyen is megmártózhatunk a folyóban és végül csobbanhatunk egyet az álomszép Lunzi-tóban is.

Táv: 55 km, szintemelkedés: 623 m. Kiindulópont: Waidhofen an der Ybbs – Érkezés: Lunz am See.

Tudj meg többet az Ybbstal-kerékpárútról >> ITT! <<

  • Triestingau-kerékpárút

Bécstől délre, változatos tájakban gazdag kirándulási célpontokat találunk. A Triesting folyó mellett bringázva távolba nyúló lankás szántóföldek és idilli árterek mellett haladunk el.

Táv: 32 km, szintemelkedés 171 m. Kiindulópont: Lanzendorf – Érkezés: Schönau an der Triesting.

Tudj meg többet a Triestingau-kerékpárútról >> IDE << kattintva!

  • Thayarunde-kerékpárút

Ahol egykoron gőzmozdonyok szelték át a tájat, ott most a bringások élvezhetik a friss levegőt a Waidhofen–Slavonice és Göpfritz–Raabs közötti régi vasútvonalakon. A Thaya folyama mentén haladva nemcsak ritka természeti kincsek, hanem egyéb érdekességek is várnak ránk, mint pl. a waldkircheni vasútállomás régi vasúti kocsikkal és fűtőházzal, valamint Raabs impozáns vára. Sőt, a nyári hónapokban a Thaya folyóban fürdeni is lehet!

Táv: 96 km, szintemelkedés: 623 m. Kiindulópont/Érkezés: Göpfritz an der Wild.

Tudj meg többet a Thayarunde-kerékpárútról >> IDE << kattintva!

  • Kamp-Thaya-March- kerékpárút

A túraútvonal három folyó, a Kamp, Thaya és a March mentén halad és számos történelmi várral, kastéllyal, várrommal, kolostorral és múzeummal időutazásra invitálja a kerekezőket. A 427 km hosszú kerékpárút átszeli a Thayatal Nemzeti Parkot és egy festői szépségű bortermelő régiót. Rövidebb, könnyen teljesíthető szakaszokra osztva is jól bejárható.

Táv: 427 km, szintemelkedés: 3587 m. Kiindulópont: Krems – Érkezés: Stopfenreuth.

Tudj meg többet a Kamp-Thaya-March- kerékpárútról >> IDE << kattintva!

  • EuroVelo 9 kerékpárút

Az EuroVelo 9 a kerékpározás határtalan örömével kecsegtet a Balti-tengertől egészen az Adriáig – az Alsó-Ausztriában található 212 km-es szakasza áthalad a gyönyörű Waldviertelen, a Bécsi Erdő termálrégióján és végül a Bécsi Alpok vidékén. Bécsújhely után, sík terepen haladva a Bécsi Alpok vonulatára láthatunk rá.

Táv: 212 km, szintemelkedés: 1223 m. Kiindulópont: Reintal – Érkezés: Mönichkirchen.

Tudj meg többet az EuroVelo 9 kerékpárútról >> IDE << kattintva!

  • Triesting-Gölsental túra

Aki a 62 km hosszú útvonal mentén pedáloz Bécs és Mariazell között, az a Via Sacrán jár, vagyis egy régi zarándokút útvonalán. Út közben kellemes pihenőhelyeken állhatunk meg a Triesting és a Gölsen folyók partszakasza mentén, míg egy erdős magaslatra érve elénk tárul Araburg várának látványa.

Táv: 62 km, szintemelkedés: 810 m. Kiindulópont: Schönau an der Triesting – Érkezés: Traisen.

Tudj meg többet a Triesting-Gölsental-kerékpárútról >> IDE << kattintva!

  • Piestingtal kör

A kerékpárút a csorgadozó Piesting mentén, vadromantikus tájakon, fahidak és építészeti látványosságok mellett halad el. A sík kerékpárútvonal a „Látványok paradicsoma“ névvel illetett vidéken vezet végig, ahol érdemes kitérőt tenni a Myrafälle vízesésekhez vagy a Régi Mesterségek Múzeumához (Waldbauernmuseum).

Táv: 38 km, szintemelkedés: 434 m. Kiindulópont: Sollenau – Érkezés: Gutenstein.

Tudj meg többet a Piestingtal-kerékpárútról >> IDE << kattintva! 

  • Iron Curtain Trail (EuroVelo 13) kerékpárút

Újra és újra átléphetjük a határt, ha az egykori vasfüggöny mentén kerékpározunk, ahol manapság szabadon mozoghatunk egy olyan vidéken, ahol az állat- és növényvilág sokszínűsége nem ismer határokat. A Finnországtól a Fekete-tengerig haladó útvonal itt található 400 km-es szakaszának minden egyes kilométere felejthetetlen és történelmi.

Táv: 406 km, szintemelkedés: 2387 m. Kiindulópont: Gmünd – Érkezés: Pozsony.

Tudj meg többet a Traisental-kerékpárútról >> IDE << kattintva!

Forrás:

https://www.mozgasvilag.hu/kerekpar/hirek/ugorj-ra-az-ingyenes-kerekparterkepre

Vár Budapest: vásárolj vagy bérelj Angyalföldön!

Ebike üzlet Budapest
Olvasási idő: < 1 perc

Üzletjáró sorozatunk megérkezett a fővárosba: ismerd meg közelebbről a 2020. márciusában átadott, budapesti, 13. kerületi bemutatótermünket!

Kitűnő lokáció!

Angyalföld Budapest egyik leggyorsabban fejlődő kerülete, nem véletlenül esett választásunk a Szegedi úti üzlethelyiségre. Parkoljunk le az utcán és ugorjunk be a boltba, ahol a széles választék mellett teljeskörű szerviz és bérlési lehetőség is vár!

Sétálsz velünk egyet?

Tarts velünk, hogy meggyőzhessünk: legközelebb biztosan megéri személyesen is eljönnöd üzletünkbe! 

 

Nyitvatartás

Ahogy minden bemutatótermünk, így a fővárosi shop is rendelkezik külön téli ill. nyári nyitvatartással. Októberig hétfőtől péntekig 10:00-18:00-ig várunk, szombatonként pedig 9:00-12:00 között állunk rendelkezésedre! Kedvet kaptál és ellátogatnál személyesen is? Gyere, várunk: nézelődhetsz, kérdezhetsz, tesztelhetsz, bérelhetsz…

Kérdésed van?

Ha többet szeretnél megtudni magukról az ebike-okról és az ebike-ozásról, érdemes letöltened és átolvasnod ingyenes ebookunkat

Akár konkrét, akár általános kérdésed van, bátran vedd fel velünk a kapcsolatot

Nézd meg budapesti üzletünk teljes kínálatát

Bérelj nálunk bringát és nyomás a János-hegy, a Hármashatár-hegy vagy a Pilis — hogy csak a legközelebbi célpontokat említsük. 

Már biztosan láttad, olvastad… Ne feledd: a kivételes szezonközi akciónk még mindig tart!  

Melyik hibakód mit is jelent a Bosch motorok esetén?

Ebike hibakódok
Olvasási idő: 2 perc

Az E°Bike Company Mainz YouTube oldala egy kiváló összefoglaló videót publikált a Bosch motorok leggyakoribb hibakódjairól! Összefoglaltuk belőle számodra a lényeget!

201-202, 430, 500, 502, 503, 504, 630 … 

A hibakódok általában háromjegyű számok, melyek gyakran bármilyen előjel nélkül, egyik pillanatról a másikra jelennek meg a kijelzőn, sőt, gyakran a motor automatikus leállásával járnak együtt. Nem kell bringagurunak lenned, hogy megoldhasd a problémát: gyakran egy apró beállítás, újraindítás, igazítás segít!

Melyik mit is jelent, mire utal?

Jöjjön a videó, alább pedig a hibakódok! Ha megjelenik valamelyik, mielőtt azonnal a szervizbe rohannál, nézd át a listát! 

  • 430 — Nagyon ritkán előforduló hiba. Hiába nyomod a bekapcsoló gombot, nem történik semmi. A kijelző akkuja teljesen lemerült. Megoldás: az ebike alján/akksiján is találsz egy bekapcsoló gombot, próbálkozz ezzel! A kijelző is hamarosan életre kel, amint töltést kap! 
  • 503 — Talán a leggyakoribb hiba, azonban ettől aztán pláne nem kell félned! A küllőn lévő mágneses szenzorral függ össze: ellenőrizd, hogy nem hagytad-e el útközben/a garázsban, illetve hogy megfelelően van-e pozícionálva, nem csúszott-e el valamerre! Amint helyére kerül a mágneses egység, azonnal eltűnik a hibakód is!
  • 500 — Nos, ez egy kritikus hiba lesz… Sajnos a bűvös 500-as motorhibát jelez. Mindenképp próbáld meg újraindítani a bicajt, de ha nincs változás, irány a kereskedő vagy a szerviz! Lehet a baj kisebb vagy nagyobb, ne találgass, ne próbálkozz magad hozzányúlni a szerkezethez, inkább irány a bolt!
  • 502 — Ennél a hibakódnál valószínűleg valamelyik világításért felelős kábel sérüléséről, jobb esetben csak kicsúszásáról lesz szó! Ellenőrizd, indítsd újra! 
  • 504 — Egy nemrégiben bevezetett hibakód! Mivel egyre gyakoribb a sebességleszabályozó rendszerek manipulációja, a Bosch ez ellen is próbál védekezni (ezzel megvédve Téged egy esetleges büntetéstől, illetve a magasabb sebesség miatti magasabb baleseti kockázati tényezőktől is). Ha érdekel a téma, olvasd el ezt a cikkünket is! 
  • 530 — Akksipara! Tippünk: vedd ki az akksit, kapcsold ki, várj egy picit, nyomd 10 másodpercig a gombot és ellenőrizd a kijelzőt! Ha nincs változás: szerviz! 
  • 605 — Még mindig az akksi… Most azonban a hőmérséklettel lesz gubanc! Lehet, hogy kihűlt, lehet, hogy túlmelegedett… Tárold néhány óráig szobahőmérsékleten, majd kapcsold be újra a bicajt: várhatóan el is tűnik a hibakód!
  • 620 — Gubanc az akksitöltővel! Első teendő: találj valakit, akinek ugyanilyen töltője van (ha nincs ilyen ismerősöd, irány a szakszerviz!) és ellenőrizd, hogy a másik töltőre csatlakoztatva eltűnik-e a kód, illetve hogy az megfelelően tölti-e az akkumulátorodat! 
  • 201 és 202 — Szintén a hőmérséklettel összefüggésben álló hibakódok! Túl hideg vagy túl meleg… A 605-nél kritikusabb, még alacsonyabb vagy még magasabb hőmérsékleti eltérés esetén tapasztalhatod ezeket a kódokat. Amit tehetsz: szobahőmérsékleten tárolod az akksit pár óráig, majd úraindítod és ellenőrzöd a rendszert!

Nevo3. A minimalista. A kényelem megtestesítője.

Riese & Müller Nevo 3 GT vario 2021 | ebikeshop.hu
Olvasási idő: 2 perc

Az ebike egy igazán dinamikusan fejlődő iparág, ez nem kérdés. Kisebb vagy nagyobb változtatások, új kombinációk, erősödő motorok, integrált elemek, hosszabb hatótáv, könnyebb váz, kényelmesebb kialakítás. Mindig, mindent lehet fokozni. Nincs ez másképp az új Nevo3 esetében sem. Kulisszatitok következik!

Röviden és tömören

A Bosch Performance CX (Gen4) motorok legújabb generációjának megkülönböztető dizájnja és ereje a Nevo3-ot valódi kinccsé teszi: mindennapi használatra is kiválóan alkalmas bringát kaptunk. Az integrált akkumulátor és az opcionális (extra) DualBattery (akár 1125 Wh méretben) lehetővé teszi a hosszabb túrákat is. Számos felszerelési lehetőséget is kaptunk! Választhatunk például a keretre szerelt első csomagtartót vagy akár terepre szánt abroncsokat! 

Riese & Müller Nevo 3 Riese & Müller Nevo 3

A távolság és a kényelem többé nem akadály?! 

Számos akksiméret: minden igényhez, 500 Wh, 625 Wh vagy akár 1125 Wh, sőt, hosszabb túrákhoz duplázhatsz is!

Riese & Müller Nevo 3 Riese & Müller Nevo 3

Mindent kéznél, mint egy minimalista pilótafülkében. Különböző kijelzők — az egyszerűtől az intelligensig. 

Riese & Müller Nevo 3

Egyedi beállítások: minden igénynek megfelelően! Személyre szabott felszerelés — a csomagtartótól az abroncsokig.

Extra felszereltség esetén:

Patkózár 

Riese & Müller Nevo 3 patkózár

Egyedi, állandó világítású fényszórók 

Riese & Müller Nevo 3 fényszóró

Első és hátsó csomagtartók 

Riese & Müller Nevo 3 csomagtartó

Megtalálod a Nevo3-at már az ebikeshop.hu kínálatában is!

Forrás:

https://www.r-m.de/en-gb/models/nevo3/

Bemutatjuk a “bázist”: sétálj egyet törökbálinti bemutatótermünkben!

ebikeshop.hu: Törökbálint
Olvasási idő: < 1 perc

„2011 óta foglalkozunk intenzíven pedelec bringákkal. Prémium elektromos kerékpárokat értékesítő vállalkozásunk Magyarországon jelenleg piacvezető. Nálunk az ebike-ozás nemcsak munka, hanem szenvedély is!” — így mutatja be az ebikeshop.hu-t Szatzger Ákos tulajdonos, ügyvezető, akivel személyesen is gyakran találkozhatunk a „bázison”, vagyis a törökbálinti bemutatóteremben.

Itt minden van, ami nincs, azt megszerezzük!

Törökbálinti üzletünk a legrégebbi és a legnagyobb! Óriási üzlethelyiségünkben 12 márka 190 különböző kerékpárja található meg kiállítva, próbára készen, ugyanakkor több száz négyzetméteres raktárunkban modellek sokasága vár összeszerelésre. Szervizes csapatunk minden városban profi, de elmondhatjuk, a törökbálinti csapat már nagyjából mindennel találkozott, amivel egy ebike-szervizes szakember találkozhat. 

Jöhet a virtuális séta?

És most gyere, tarts velünk, engedd meg, hogy bemutassuk üzletünket kívül-belül, győződj meg róla a saját szemeddel: nem túloztunk a több száz bringával!

 

Tesztelésre fel!

Ha kedvet kaptál és ellátogatnál személyesen is, tudnod kell: az üzletünkben található ÖSSZES kerékpárt kipróbálhatod (S-pedelechez természetesen jó, ha nálad van a jogosítványod is): az üzlet előtti óriási parkolóban, sőt, akár a környező utakon is biztonságosan tesztelheted a kiválasztott gépeket.

További információk

Legfrissebb posztjaink